Beskytt deg mot svindelanrop og -meldinger 

Intrum vil aldri be deg om å dele personlig informasjon, som passord, betalingsdetaljer eller verifiseringskoder, over telefon, e-post eller SMS. Hvis du mottar en slik henvendelse, ikke svar. Alltid sjekk Mine Sider for å se om du har noen purre- eller inkassosaker hos oss, eller Mine Lån dersom du har lån fra arbeidsgiver eller kommunelån. Dette er dine beste forholdsregler for å unngå å bli svindlet.

Inkasso med hode, hender og hjerte

I Intrum jobber vi daglig med mennesker i krevende, og ofte også komplekse økonomiske situasjoner.

«De som ringer inn til oss er ofte veldig lei seg, sint, frustrert…»
«Det hadde nettopp vært samlivsbrudd og en felles eiendom som hadde gått til inkasso…»

Våre rådgivere møter historier som dette hver eneste dag, og prøver å snu kriser til løsninger. Vårt beste råd om du har betalingsproblemer er å ta kontakt med oss, eller den du skylder penger, så snart som mulig. Da øker sjansen betraktelig for å få til en minnelig løsning.

Hør de rørende historiene, om godt voksne folk som trenger trøst, og tøffe samtaler som ender med håp og glede.