Advarer mot falske SMS-er 

Obs! Vi har oppdaget at det blir sendt ut falske tekstmeldinger fra Intrum. Ikke trykk på lenken i SMS-en eller oppgi personlig informasjon. Les mer om svindelforsøket her.

Les mer ›
Vi er her for å hjelpe deg

Logg inn og få oversikt over dine saker og betal enkelt

Ofte stilte spørsmål

Mest stilte spørsmål

Advarsel om SMS-bedrageri som hevder du skylder Intrum penger

Det har tidligere blitt sendt ut falske tekstmeldinger som utgir seg fra å være Intrum. Det er lenge siden vi har opplevd dette, men vi oppfordrer uansett å være påpasselig om det kommer en SMS du er usikker på. Vi vil aldri be deg som kunde av oss oppgi personlig eller sensitiv informasjon på tekstmelding. Har du fått en slik tekstmelding skal du slette den og ikke svare.

Les mer om det svindelforsøket her og se eksempler på falske tekstmeldinger. 

Jeg trenger betalingsinformasjon

Informasjon om beløp og KID

Du finner beløp og KID-nummer nederst på brevet du har fått fra oss. Du finner også informasjonen i portalen vår.

 

Jeg trenger betalingsinformasjon på e-post

Den aller raskeste måten å få betalingsinformasjon på er å logge inn på portalen. Hvis du ikke finner svarene du leter etter, er du velkommen til å ta kontakt med oss. Vi vil sende deg betalingsinformasjonen på e-post.

Hva er status på saken min?

Du kan enkelt sjekke status på saken din i portalen. Du kan også ta kontakt med oss.

Jeg ønsker en nedbetalingsplan

Du kan søke om å få en nedbetalingsplan når du logger inn på portalen vår. Du kan også ta kontakt med en av våre rådgivere. Vær oppmerksom på at vi ikke kan garantere nedbetalingsavtaler for alle saker.

Les mer om nedbetalingsplaner.

Saken bygger på feilaktig grunnlag

Logg deg inn på portalen vår for å melde en tvist eller ta kontakt med kundesenteret vårt så raskt som mulig.

Vi tar kontakt med kreditor og stopper inkassoprosessen inntil videre.

Hvis vi får bekreftet at du er forpliktet til å betale gjelden, vil vi fortsette inkassoprosessen. Vær oppmerksom på at kreditoren kan søke om at gjelden drives inn gjennom rettslige skritt hvis du ikke betaler og det ikke foreligger en tvist.

Les mer om inkassoprosessen.

Se alle ofte stilte spørsmål ›

Har du mottatt et brev fra oss?

Sett deg inn i saken din

Trenger du mer informasjon?

Vi kan hjelpe deg med å finne en løsning

Sjekk muligheten for nedbetalingsplan

Få hjelp til bedre økonomiske rutiner

‹  Tidligere Neste  ›

Ta kontakt og vi vil hjelpe deg

Har du spørsmål?