Ta kontakt med oss i Intrum
Trenger du hjelp med saken din?

Ta kontakt med oss i Intrum

Advarsel!

Vær oppmerksom på falske tekstmeldinger som angivelig er sendt fra Intrum.

Det har nylig blitt sendt ut falske tekstmeldinger som angivelig er fra Intrum eller Lindorff. Har du fått en slik tekstmelding, ikke trykk på lenken eller oppgi personlig informasjon.

Les mer om svindelforsøket her


Purring eller inkassosak

Enklest og raskest

Logg inn med bankid

Den raskeste måten å få oversikt over saken din på er å logge inn på portalen vår. Her kan du blant annet:

  • Betale kravet ditt
  • Opprette betalingsutsettelse og nedbetalingsplan
  • Få oversikt over utestående fakturaer
  • Send skriftlige meldinger

Vil du heller snakke med oss?

Ring oss

Hvis du har spørsmål eller lurer på hvordan du skal ta tak i saken din, kan du ta kontakt med oss på telefon: +47 23 21 10 00

Våre åpningstider: 

Mandag - torsdag: 08:00 - 21:00 

Fredag: 08:00 - 20:00 

Lørdag: 09:00 - 15:00


Lån gjennom kommune, arbeidsgiver eller pensjonskassen

Enklest og raskest!

Logg inn på portalen

Logg deg inn på portalen for å få oversikt over lånet ditt. Her kan du blant annet:

  • Sjekke status på lånet ditt
  • Gjøre endringer
  • Kontakte oss

Vil du heller snakke med oss?

Ring oss

Du kan også ringe oss hvis du har spørsmål eller vil ha mer informasjon om lånet ditt. 

Telefon: +47 73 54 23 20


Postadresse og kontorer

Her finner du kontorene våre


Ofte stilte spørsmål

Våre mest stilte spørsmål

Advarsel om SMS-bedrageri som hevder du skylder Intrum penger

Det har tidligere blitt sendt ut falske tekstmeldinger som utgir seg fra å være Intrum. Det er lenge siden vi har opplevd dette, men vi oppfordrer uansett å være påpasselig om det kommer en SMS du er usikker på. Vi vil aldri be deg som kunde av oss oppgi personlig eller sensitiv informasjon på tekstmelding. Har du fått en slik tekstmelding skal du slette den og ikke svare.

Les mer om det svindelforsøket her og se eksempler på falske tekstmeldinger. 

Jeg trenger betalingsinformasjon

Informasjon om beløp og KID

Du finner beløp og KID-nummer nederst på brevet du har fått fra oss. Du finner også informasjonen i portalen vår.

 

Jeg trenger betalingsinformasjon på e-post

Den aller raskeste måten å få betalingsinformasjon på er å logge inn på portalen. Hvis du ikke finner svarene du leter etter, er du velkommen til å ta kontakt med oss. Vi vil sende deg betalingsinformasjonen på e-post.

Hva er status på saken min?

Du kan enkelt sjekke status på saken din i portalen. Du kan også ta kontakt med oss.

Jeg ønsker en nedbetalingsplan

Du kan søke om å få en nedbetalingsplan når du logger inn på portalen vår. Du kan også ta kontakt med en av våre rådgivere. Vær oppmerksom på at vi ikke kan garantere nedbetalingsavtaler for alle saker.

Les mer om nedbetalingsplaner.

Saken bygger på feilaktig grunnlag

Logg deg inn på portalen vår for å melde en tvist eller ta kontakt med kundesenteret vårt så raskt som mulig.

Vi tar kontakt med kreditor og stopper inkassoprosessen inntil videre.

Hvis vi får bekreftet at du er forpliktet til å betale gjelden, vil vi fortsette inkassoprosessen. Vær oppmerksom på at kreditoren kan søke om at gjelden drives inn gjennom rettslige skritt hvis du ikke betaler og det ikke foreligger en tvist.

Les mer om inkassoprosessen.

Se alle ofte stilte spørsmål ›