
Trenger du hjelp med saken din?
Ta kontakt med oss i Intrum. Vi støtter deg hele veien.
Den enkleste og raskeste måten
Har du en purre- eller inkassosak?
Den raskeste måten å få oversikt over saken din på er å logge inn på portalen vår. Her kan du blant annet:
- Betale kravet ditt
- Opprette betalingsutsettelse og nedbetalingsplan
- Få oversikt over utestående fakturaer
- Send skriftlige meldinger
Den enkleste og raskeste måten
Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Intrum?
Logg deg inn på portalen for å få oversikt over lånet ditt. Her kan du blant annet:
- Sjekke status på lånet ditt
- Gjøre endringer
- Kontakte oss
Har du en inkasso- eller purringsak og heller vil snakke med oss?
Hvis du har spørsmål eller lurer på hvordan du skal ta tak i saken din, kan du ta kontakt med oss på telefon.
Mandag - fredag
08:00 - 17:00
Vil du snakke med oss om lån gjennom kommune, arbeidsgiver eller pensjonskassen?
Du kan alltids ringe oss hvis du har spørsmål eller vil ha mer informasjon om lånet ditt.
Mandag - fredag
12:00 - 14:00
Oslo
Lysaker Torg 8
1366 Lysaker
Intrum Postadresse
Postboks 283
0213 Oslo
Har du spørsmål til oss?
Les våre mest stilte spørsmålRelaterte artikler
loading...