Inkasso kan være stressende og bekymringsfullt – vi støtter deg hele veien
Jeg ønsker å betale
Logg deg inn på vår selvbetjeningsportal og betal utestående beløp. Her finner du også informasjon og oversikt over dine saker. Og du kan betale med Vipps og debetkort.
Les mer ›Inkasso oversikt
Har du en pågående inkassosak og trenger oversikt? Logg inn på vår selvbetjeningsportal for å sjekke status på kontoen din og få oversikt over dine inkassosaker.
Les mer ›Jeg har betalt, men mottar inkassokrav
Noen ganger hender det at man får tilsendt et inkassokrav selv om man har betalt. Hvis du har spørsmål om en betalt faktura eller et inkassokrav kan du følge stegene under.
Les mer ›Betalingsproblemer? Vi hjelper deg!
I de fleste tilfeller kan du utsette forfallsdato eller inngå avtale om nedbetalingsplan. Klikk her for å finne ut mer.
Les mer ›Gjeldsproblemer – Hva gjør jeg?
Det er ikke alltid lett å få orden på økonomien, men vi kan hjelpe deg. Ta kontakt så finner vi en løsning sammen.
Les mer ›Bestride faktura
Er du uenig i inkassosaken er det viktig at du kontakter oss så fort som mulig.
Les mer ›Lån fra arbeidsgiver og kommunelån
Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Intrum? Da betyr det at all dialogen knyttet til lånet ditt vil skje med oss i Intrum. Her får du full oversikt over dine lån.
Les mer ›Hva skjer hvis jeg ikke betaler?
Hvis du ikke betaler det utestående beløpet eller unngår å kontakte kundeservice, går saken videre til innkreving.
Les mer ›Forliksklage er sendt – Hva gjør jeg?
Dersom inkassosaken står ubetalt over lengre tid, kan vi sende en forliksklage for å bekrefte at du er forpliktet til å betale det utestående beløpet.
Les mer ›Received a letter from us?
Have you received a letter from Intrum Norge and are wondering what to do next? Here you will find more information on how to proceed.
Les mer ›Vi hjelper deg!
Har du spørsmål?loading...