
Inkassosak
Inkassosak hos Intrum? Vi løser det!

Jeg ønsker å betale

Logg deg inn på vår selvbetjeningsportal og betal utestående beløp. Her finner du også informasjon og oversikt over dine saker. Og du kan betale med Vipps og debetkort.
Les mer ›
Hvordan få oversikt over din inkasso?

Sjekk om inkassosaken din er avsluttet.
Les mer ›
Betalingsproblemer? Vi hjelper deg!

I de fleste tilfeller kan du utsette forfallsdato eller inngå avtale om nedbetalingsplan. Klikk her for å finne ut mer.
Les mer ›
Inkassovarsel på betalt regning

Har du betalt en faktura og likevel mottatt et inkassokrav? Her finner du informasjon om hva du gjør.
Les mer ›
Gjeldsproblemer – Hva gjør jeg?

Det er ikke alltid lett å få orden på økonomien, men vi kan hjelpe deg. Ta kontakt så finner vi en løsning sammen.
Les mer ›
Bestride faktura

Er du uenig i inkassosaken er det viktig at du kontakter oss så fort som mulig.
Les mer ›
Lån fra arbeidsgiver og kommunelån

Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Intrum? Da betyr det at all dialogen knyttet til lånet ditt vil skje med oss i Intrum. Her får du full oversikt over dine lån.
Les mer ›
Forliksklage er sendt – Hva gjør jeg?

Dersom inkassosaken står ubetalt over lengre tid, kan vi sende en forliksklage for å bekrefte at du er forpliktet til å betale det utestående beløpet.
Les mer ›Ta tak i inkassosaken din
Ønsker du å kjøpe inkassotjenester?
Gå til bedriftstjenesterloading...