Fjell med eng og sol
Leading the way

Intrum - tidligere Lindorff


Lindorff har byttet navn til Intrum


Hvem er Intrum?

Lindorff har byttet navn til Intrum og ny hjemmeside er www.intrum.no. Vi har vært en del av Intrum i fire år, men har først fått lov til å bytte navn nå på grunn av konkurranseregler. Vi tar med oss Lindorff-arven som vi er så stolte av. Vi skal fortsette å jobbe for å finne de beste løsningene – både for deg som trenger hjelp med å få betalt og for deg som trenger hjelp med å betale.

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål:

Når kan jeg sende en sak til inkasso?

Du kan sende en sak til inkasso tidligst 14 dager etter at originalfakturaen har forfalt, og inntil 3 år etter at originalfakturaen har forfalt.

Hvordan registrer jeg en sak?

Du kan enkelt registrere forfalte fakturaer i kundeportalen. Du logger inn med brukernavn (mailadressen din) og passordet du opprettet etter at du mottok aktiveringsmailen da du ble kunde.

Du kan lese mer om hvordan du registerer saker her.

Hvordan blir jeg kunde?

Du kan enkelt bli kunde gjennom våre online løsninger, eller ved å ta kontakt med oss direkte.

Hva koster inkasso?

Prisen på inkasso avhenger blant annet av saken/sakene og hvilken avtale du har. I våre online løsninger kan du velge den pakken som passer best for deg, eller du kan ta kontakt med oss og få et spesialtilpasset tilbud.

Hva er status i saken?

Du kan sjekke status på saken i kundeportalen. Du logger inn med brukernavnet og passordet du fikk på mail da du ble kunde.

Se alle ofte stilte spørsmål ›

Ønsker du bedre likviditet i bedriften din?