Multinasjonal innfordring

Har du inkasso og innfordring på tvers av flere land? Da bør du vurdere ha alle aktivitetene på en og samme bruker. Intrums internasjonale senter for innfordring lar din bedrift administrere dine aktiviteter på tvers av land, tilpasse lokale, regulatoriske krav og tilby en individuell kundetilnærming. Vi er en internasjonal inkassopartner som tilbyr samme innlogging for dine inkasso- og innfordringsbehov i Europa, noe som betyr at du kan forbedre kontantstrømmen og effektiviteten.  

 

Bruk av Intrum multinasjonale innfordringssenter gir:  

En sentralisert tjeneste

Rapportering og styring

Et kontaktpunkt kommersielt og operasjonelt

Én integrasjon


Ofte stilte spørsmål

FAQ - Multinasjonal innfordring | Intrum

Hva om bedriften skal ekspandere?

Det er ikke et problem. En viktig fordel med inkassotjenestene i innfordringssentere er at den kan vokse parallelt med bedriftens behov og betjene flere markeder uten større utvikling av IT og endring av kontraktene.

Kan vi få en global kontrakt for alle våre markeder?

Ja, Intrum tilbyr også globale kontakter, med et ekstra tillegg for hvert marked. Fordelen er at det ikke behøves lages ny kontrakt ved utvidelse, da det enkelt kan legges til. Dette forenkler den administrative prosessen.  

Jeg er bekymret for merkevarens rykte og omdømme 

Vi i Intrum vet at merkevare er viktig. Vi behandler alle kundene på etisk og rettferdig vis, vi setter de økonomiske forholdene og arbeider med enkeltpersoner og bedrifter for å sette opp realistiske og bærekraftige betalingsplaner.  

Er løsningen begrenset til spesifikke tjenester?

Nei, løsningen begrenser ikke tjenestene våre, og det er fult mulig kombinere tjenester på tvers av land. Eksempelvis er det mulig å ha en sentralstyrt purreprosess. Vi samarbeider hele tiden med våre kunder for å designe tjenester som passer dine ønsker og behov.  

Hva skal jeg betale? 

Med Intrums innfordringssenter betaler du en markedsbasert pris for hvert land du opererer. Det sikrer konkurransedyktige priser uavhengig av beliggenhet. Kontakt oss for mer informasjon vedrørende dine markeder.  

Hva med den digitale oppfølgingen?

Via en sentral nettportal kan vi overvåke dine kontoer, så du enkelt kan følge dine saker, uansett hvor de behandles og administreres.  

Hvordan virker det?

Intrums hub-tjeneste fungerer som et hovedkontor som vil være ansvarlig for all operasjonell drifts- og ytelsesaspekt av kontrakten. Dette lar bedriften din ha én enkelt relasjons- og datautvekslingsprosess, noe som reduserer kompleksiteten i den interne prosessen av kredittbehandling. Som internasjonal inkassopartner og Europas markedsleder innenfor inkasso har vi den erfaringen, kunnskapen og teknologien for å møte dine ønsker og behov. Vår jobb er å sørge for at du får betalt for din.  
 
Ved å koble din bedrift til vårt innfordringssenter sikrer vi at alle våre tjenester er synkronisert. Vi tar for oss all koordinering og sørger for at dine saker blir korrekt behandlet av et av våre kontorer i det respektive landet, i henhold til lokal lovgivning. Vi styrer dermed hele informasjonsflyten. Informasjonen som kommer tilbake samles av innfordringssenteret vårt og gjøres om til rapporter. I rapporten du får tilsendt vil alle filene dine være samlet, uavhengig hvor sakene dine behandles.  

En person på en mobil og en person med en pc, illusjon at de leser om multinasjonal innfordring.

Inndrivelse av pengekrav i utlandet

Mange internasjonale selskaper opplever utfordringer med inndrivelse av pengekrav i utlandet. Å navigere rundt i ulike juridiske landskap kan både være vanskelig og tidkrevende – spesielt når det kommer til et så sterkt regulert fagfelt som inkasso.

 

Da kan vi hjelpe deg. 

 

Les hele artikkelen her. 

Bli kunde hos Intrum

Vi leder veien til en sunn økonomi