Flerspråklig kundestøtte

Har du et multinasjonalt selskap? Stadig flere virksomheter jobber på tvers av landegrensene, og det kan skape kulturelle og språklige utfordringer. Ved hjelp av en global partner med lokal tilstedeværelse, kan du være trygg på at kreditthåndteringen blir utført på en profesjonell og forståelsesfull måte.

God kundebehandling av alle kundegrupper

I Intrum er vi opptatte av å ta vare på alle kunder – både våre egne og kunders kunder. Vi tar oss tid til å sette oss inn i alle kundeforhold og fokuserer på å skape gode samarbeid, slik at vi sammen finner de beste løsningene.  
 
En grunnleggende forutsetning for å kunne gi alle kundegrupper en god kundeopplevelse og en følelse av å bli forstått, er å snakke kundens foretrukne språk.

Enkel og effektiv kommunikasjon uavhengig av språk

Med kontorer i 25 forskjellige land og 160 partnerland, kan kundesentrene våre hjelpe på tvers av språk. Bare i Gøteborg snakker vi mer enn 30 språk, noe som gjør oss i stand til å kommunisere effektivt med alle kunder – uavhengig av hvilket morsmål de har.  
 
Har du behov for inkasso i utlandet, men opplever språklige utfordringer, kan vi blant annet bistå på følgende språk:  
 
albansk, fransk, makedonsk, svensk, arabisk, gresk, mandarin, tsjekkisk, armensk, nederlandsk, norsk, tyrkisk, bosnisk, islandsk, persisk, tysk, dansk, italiensk, polsk, ungarsk, engelsk, katalansk, portugisisk, serbokroatisk, estisk, kurdisk, rumensk, slovakisk, finsk, latvisk, russisk, spansk, flamsk, litauisk, serbisk. 

Skreddersydde løsninger basert på ulike behov

Språk er bare ett av tiltakene Intrum tilbyr for å sikre en god og smidig kundeopplevelse. Vi skreddersyr alle tjenestene våre etter individuelle behov. Vi vet at alle er forskjellige, og tilpasser oss kundene hele veien.