Våre verdier
![](/media/mi3h0b2s/customer_hero_values.jpg?width=1920&height=362&rnd=133409734822270000)
![](/media/akqhav4v/intrum_brand_people_046.jpg?width=1200&height=756&rnd=133251786783630000)
Empathy
Vår virksomhet handler om å hjelpe både forbrukere og bedrifter med å forbedre sin økonomiske velferd. Vi streber alltid etter å behandle mennesker med verdighet og respekt - både våre sluttbrukere og våre kunder, samt våre kolleger. Dette gjør det mulig for oss å skape mer verdi, å finne dypere mening i arbeidet vi utfører, og til slutt å oppnå vår felles misjon om å hjelpe bedrifter til å blomstre ved å ta vare på deres kunder.
![](/media/kb0ogeol/intrum_brand_people_033.jpg?width=1200&height=756&rnd=133251785798500000)
Ethics
Etikk er kjernen i alt vi gjør. Vi er forbilder i vår bransje og streber etter å sette nye standarder og endre måten folk oppfatter inkasso på. Dette betyr å være en pådriver for rettferdig behandling av alle som skylder penger, og å samarbeide med kunder og samarbeidspartnere som deler våre verdier. For å oppnå dette forholder vi oss til de høyeste standardene for rettferdig og ærlig praksis i alt vi gjør.
![](/media/cuzladxs/intrum_brand_people_038.jpg?width=1200&height=756&rnd=133251786214830000)
Dedication
Som en virksomhet som fokuserer på mennesker, er en av våre største styrker entusiasmen og engasjementet til alle våre ansatte. Gjennom en daglig forpliktelse til å bli litt bedre i dag enn vi var i går, fremhever vi det beste i hverandre. Vi vokser som individer og team for å forme fremtiden for selskapet vårt, og dermed bringe større verdi til deg som kunde, samt våre klienter og samfunnet som helhet.
![](/media/qylptlrx/intrum_brand_people_008.jpg?width=1200&height=756&rnd=133251783222500000)
Solutions
Vårt dedikerte team går på jobb hver dag med ett mål, å løse problemer for våre kunder og klienter. Ved dagen slutt er det det som betyr mest. Gjennom innovativ tenkning og handling overstiger vi forventninger og påtar oss rollen som ledere i vår bransje.
Relaterte artikler
loading...