Beskytt deg mot svindelanrop og -meldinger 

Intrum vil aldri be deg om å dele personlig informasjon, som passord, betalingsdetaljer eller verifiseringskoder, over telefon, e-post eller SMS. Hvis du mottar en slik henvendelse, ikke svar. Alltid sjekk Mine Sider for å se om du har noen purre- eller inkassosaker hos oss, eller Mine Lån dersom du har lån fra arbeidsgiver eller kommunelån. Dette er dine beste forholdsregler for å unngå å bli svindlet.

Ta kontakt med oss i Intrum. Vi støtter deg hele veien.
Trenger du hjelp med saken din?

Ta kontakt med oss i Intrum. Vi støtter deg hele veien.

Jeg skylder penger

Har du en purre- eller inkassosak?

Den raskeste måten å få oversikt over saken din på er å logge inn på portalen vår. Her kan du blant annet:

  • Betale kravet ditt
  • Opprette betalingsutsettelse og nedbetalingsplan
  • Få oversikt over utestående fakturaer
  • Send skriftlige meldinger

Bedriften jeg representerer skylder penger

Har du spørsmål på vegne av en bedrift hvor du innehar en rolle?

Kontakt oss hvis dere har spørsmål rundt betaling, faktura, inkassokrav, eller noe annet eksemplifisert i listen under.

  • Dere ønsker å betale
  • Dere ønsker fakturakopi
  • Dere har allerede betalt kravet
  • Dere er uenig i kravet
  • Dere lurer på noe annet

Jeg har et lån hos Intrum

Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Intrum?

Logg deg inn på portalen for å få oversikt over lånet ditt. Her kan du blant annet:

  • Sjekke status på lånet ditt
  • Gjøre endringer
  • Kontakte oss

Jeg er kunde av Intrum

Er du bedriftskunde og ønsker komme i kontakt?

Kontakt Intrum for spørsmål om ditt kundeforhold. Her kan du blant annet få hjelp til:

  • Endre opplysninger på faktura eller endre bedriftsinformasjon
  • Be om fakturakopi eller kontoutdrag
  • Spørsmål om innbetalinger, kreditnota eller avstemming
  • Avklare hva du blir fakturert for, eller be om endringer i inkassoavtalen
  • Få hjelp med ny bruker eller innlogging til Intrum Access

Merk: Vi tilbyr kun kundestøtte til bedriftskunder via e-post.


Telefon
Adresse
Telefon

Har du en inkasso- eller purringsak og heller vil snakke med oss?

Hvis du har spørsmål eller lurer på hvordan du skal ta tak i saken din, kan du ta kontakt med oss på telefon.
Mandag - fredag
08:00 - 17:00

Vil du snakke med oss om lån gjennom kommune, arbeidsgiver eller pensjonskassen?

Du kan alltids ringe oss hvis du har spørsmål eller vil ha mer informasjon om lånet ditt.
Mandag - fredag
12:00 - 14:00
Adresse

Oslo

Lysaker Torg 8
1366 Lysaker

Intrum Postadresse

Postboks 283
0213 Oslo

Har du spørsmål til oss?

Les våre mest stilte spørsmål