
Ta kontakt med oss i Intrum. Vi støtter deg hele veien.
Har du en purre- eller inkassosak?
Den raskeste måten å få oversikt over saken din på er å logge inn på portalen vår. Her kan du blant annet:
- Betale kravet ditt
- Opprette betalingsutsettelse og nedbetalingsplan
- Få oversikt over utestående fakturaer
- Send skriftlige meldinger
Har du spørsmål på vegne av en bedrift hvor du innehar en rolle?
Kontakt oss hvis dere har spørsmål rundt betaling, faktura, inkassokrav, eller noe annet eksemplifisert i listen under.
- Dere ønsker å betale
- Dere ønsker fakturakopi
- Dere har allerede betalt kravet
- Dere er uenig i kravet
- Dere lurer på noe annet
Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Intrum?
Logg deg inn på portalen for å få oversikt over lånet ditt. Her kan du blant annet:
- Sjekke status på lånet ditt
- Gjøre endringer
- Kontakte oss
Er du bedriftskunde og ønsker komme i kontakt?
Kontakt Intrum for spørsmål om ditt kundeforhold. Her kan du blant annet få hjelp til:
- Endre opplysninger på faktura eller endre bedriftsinformasjon
- Be om fakturakopi eller kontoutdrag
- Spørsmål om innbetalinger, kreditnota eller avstemming
- Avklare hva du blir fakturert for, eller be om endringer i inkassoavtalen
- Få hjelp med ny bruker eller innlogging til Intrum Access
Merk: Vi tilbyr kun kundestøtte til bedriftskunder via e-post.
Har du en inkasso- eller purringsak og heller vil snakke med oss?
Vil du snakke med oss om lån gjennom kommune, arbeidsgiver eller pensjonskassen?
Oslo
Intrum Postadresse
Har du spørsmål til oss?
Les våre mest stilte spørsmålRelaterte artikler
loading...