Advarer mot telefon- og SMS-svindel 

Obs! Vi har blitt gjort oppmerksomme på at det foregår både telefon- og SMS-svindel med Intrum som avsender. Sjekk alltid minesider på Intrum.no om du har en sak fra Intrum. Les mer om svindelforsøkene her.

Les mer ›

Betalingsproblemer? Vi hjelper deg!

Vi vil ta hensyn til din økonomiske situasjon og opprette en overkommelig betalingsplan for deg.
Jeg kan ikke betale akkurat nå

Sett opp en nedbetalingsplan

Dersom du har vanskeligheter med å betale inkassokravet nå, finnes det flere muligheter. I de fleste tilfeller kan vi bli enige om en utsatt betalingsfrist eller en nedbetalingsplan.

Du kan logge inn på portalen for å oprette en nedbetalingsavtale. Du kan også ta kontakt med oss slik at vi kan se på en løsning sammen.

Her finner du svar på våre vanligste spørsmål om nedbetalingsplaner

 

Nedbetalingsplan

Hvordan kan jeg endre forfallsdatoen på saken?

Jeg trenger en betalingsutsettelse

Trenger du lenger tid for å kunne betale? Du kan logge inn eller kontakte oss for å få forandret forfallsdatoen på saken din.

Kontakt oss