Tidlig involvering gir bedre kreditthåndtering i kraft- og energibransjen

Kundereisen er avgjørende for å sikre at forbrukere er fornøyde med strømselskapene sine og at de forblir lojale. Hos Intrum er vi dyktig til å smidiggjøre denne kundereisen fra de tidlige stadiene av fakturering, til å håndtere komplekse innfordringer og bedre kreditthåndteringsprosessen.

Forstå kundens behov og utfordringer

Kraft- og energiselskaper står overfor en dobbel utfordring. På globalt nivå påvirker klimaendringer, grønne spørsmål og verdensbegivenheter innovasjon, tilbud og prissetting; mens på kundenivå må leverandørene være oppmerksomme på behovene og utfordringene til individuelle forbrukere for å redusere tap av kunder. 
 
Se vårt gratis webinar for kraft- og energibransjen her 
 
Dette er lettere sagt enn gjort i et miljø med økt kundemobilitet, der kunder oppfordres til å jevnlig gjennomgå og bytte leverandør gjennom online sammenligningssider. Dette gjør kundeopplevelsen viktigere enn noen gang. 

Påvirk kreditthåndteringsopplevelsen

I Intrum bruker vi vår omfattende erfaring, kunnskap og data til å tilby individuelt 
skreddersydde løsninger til dine kunder, enten gjennom foretrukne kanaler eller i betalingsordningene som er gjort. Jo tidligere vi involveres i prosessen, jo bedre kan vi påvirke kreditthåndteringsopplevelsen. 

La Intrum hjelpe deg med kreditthåndtering

I strøm- og energisektoren er virksomheter ofte av internasjonal karakter og volumene varierer. Uansett størrelse og krav, kjenner vi det komplekse regulatoriske systemet ut og inn og er klare til å hjelpe leverandører med alle kredittstyringsbehov. 
 
Disrupsjon i kraft- og energibransjen er pågående og intens, med overgangen til bærekraftige løsninger som et reelt fokus. La oss hjelpe deg med kreditthåndtering slik at vi kan frigjøre verdifulle ressurser for innovasjon og kjernevirksomhet.