God kundebehandling med effektiv inkassoprosess

God kundebehandling og en effektiv inkassoprosess kan løse inkassosakene raskt. Men hvordan får du en løsning på inkassosakene fortest mulig?

Kundebehandling som gir effektive inkassoløsninger

Når en faktura ikke betales og saken sendes til inkasso, kan det fort bli en omfattende prosess. Inkassoprosessen består nemlig av flere faser, og bedriften din ønsker jo å få tilbake pengene fortest mulig. Nøkkelen vil derfor være å gjøre denne prosessen så effektiv som mulig, og i et slikt tilfelle blir god kundebehandling og -oppfølging svært viktig. 

Profesjonell kundebehandling og effektiv varsling om inkasso

Kunnskap og personlig service er viktig for å legge til rette slik at kundeforholdet kan fortsette etter at inkassosaken er avsluttet. I Intrum vet vi hvordan snakke med sluttkunden som skylder penger, og vi hjelper med effektiv oppfølging av ubetalte fakturaer slik at du får mer tid til å gjøre det du kan best.  

 Gjennom Intrum får du blant annet

  1. automatisere inkassovarslinger 
  2. spesialtilpassede inkassoprosesser 
  3. fleksibilitet

Betaling av inkasso 

Vi er opptatt av at dine kunder skal behandles rettferdig og med respekt. Derfor sikrer vi blant annet at det er lett for sluttkunden å se betalingsplaner og gir dem full oversikt over personen gjeld.

Vi kan blant annet:

  1. gi sluttkunder lenker til forskjellige betalingsalternativer 
  2. gi sluttkunder full oversikt over personlig gjeld 
  3. minimere vanskeligheten med å betale 
Dame som smiler og sitter forran pc'en, illustrasjon at hun jobber med effektive inkassoprosesser.
God kundebehandling kan løse dine inkassosaker raskt!

Effektiv prosess med et tilgjengelig inkassobyrå

For en mest mulig effektiv inkassoprosess, er det også viktig at vi som inkassobyrå er tilgjengelige for deg som kunde samt at vi kan forbedre og tilpasse oss. Kundeservicen som Intrum leverer er derfor nøye kalibrert for å sikre at effektivitet blandes med markedsledende kundebehandling.

Enkel kommunikasjon med våre inkassorådgivere

Å kontakte oss skal være enkelt, og din kunde har flere alternativer for å ta kontakt, blant annet på telefon, e-post eller gjennom portalen. 

Bedre inkassotjenester basert på tilbakemeldinger

Tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre, og til å skape gode kundeopplevelser. Vi sender jevnlig ut spørreskjema til våre kunder, slik at vi kan finne ut hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift på en enda bedre måte. 

Vi er bevisst på merkevare og omdømme

Merkevaren og omdømmet vårt er viktig for oss, og derfor er vi nøye med at både vi og våre kunder opererer etisk og rettferdig. Du kan med andre ord være sikker på at med oss får du en dedikert inkassopartner som fokuserer på resultater, ikke problemer. 


Se hva som skjer i inkassoprosessen

God kundebehandling og effektive løsninger