Intrums integrasjon med PowerOffice Go

PowerOffice Go

Få full kontroll på ubetalte fakturaer og alltid oppdatert reskontro med Intrums purre- og inkassotjenester. Integrasjonen med PowerOffice Go gjør det enkelt å sende krav til inkasso – helt automatisk. Resultatet? Mindre manuelt arbeid, bedre likviditet og økt lønnsomhet.

Accept pictogram

Kostnadseffektiv innfordringsprosess

Accept pictogram

Sømløst og helautomatisk

Accept pictogram

Full kontroll over utestående fordringer

Accept pictogram

Juridisk riktig og profesjonell oppfølging

PowerOffice Go

Hvordan fungerer integrasjonen?

  • 1

    Fyll ut skjema og motta kundenummer fra Intrum.

  • 2

    Velg Intrum som inkassoleverandør, og dine ubetalte fakturaer vil automatisk overføres til purring/inkasso.

  • 3

    Sak følges opp hos Intrum for videre oppfølging.

  • 4

    Ved innbetaling overføres beløpene automatisk til din konto og saken avsluttes hos Intrum.

Løsningen inneholder følgende

  • Automatisk oversikt over forfalte krav.
  • Enkel videresending til purring og inkasso.
  • Oppfølging av saker direkte i systemet.
  • Automatisk bokføring mot reskontro på oppgjorte krav.
  • Full kontroll på utestående fordringer.

Dette gjør integrasjonen

  • Ubetalte saker overføres automatisk til Intrum for videre oppfølging.
  • Innbetalinger remitteres med KID og oppdateres i PowerOffice Go.
  • Full oversikt i Intrums portal, med aktiv oppfølging fra våre rådgivere.

 

Forutsetninger for bruk

  • Ved å ta i bruk vår integrasjonsløsning med PowerOffice Go, forutsetter dette etablert kundeforhold med Intrum.

Kom i gang

Bli kunde for å aktivere integrasjonen