Intrums integrasjon med PowerOffice Go
Få full kontroll på ubetalte fakturaer og alltid oppdatert reskontro med Intrums purre- og inkassotjenester. Integrasjonen med PowerOffice Go gjør det enkelt å sende krav til inkasso – helt automatisk. Resultatet? Mindre manuelt arbeid, bedre likviditet og økt lønnsomhet.
Kostnadseffektiv innfordringsprosess
Sømløst og helautomatisk
Full kontroll over utestående fordringer
Juridisk riktig og profesjonell oppfølging
Hvordan fungerer integrasjonen?
-
1
Fyll ut skjema og motta kundenummer fra Intrum.
-
2
Velg Intrum som inkassoleverandør, og dine ubetalte fakturaer vil automatisk overføres til purring/inkasso.
-
3
Sak følges opp hos Intrum for videre oppfølging.
-
4
Ved innbetaling overføres beløpene automatisk til din konto og saken avsluttes hos Intrum.
Løsningen inneholder følgende
- Automatisk oversikt over forfalte krav.
- Enkel videresending til purring og inkasso.
- Oppfølging av saker direkte i systemet.
- Automatisk bokføring mot reskontro på oppgjorte krav.
- Full kontroll på utestående fordringer.
Dette gjør integrasjonen
- Ubetalte saker overføres automatisk til Intrum for videre oppfølging.
- Innbetalinger remitteres med KID og oppdateres i PowerOffice Go.
- Full oversikt i Intrums portal, med aktiv oppfølging fra våre rådgivere.
Forutsetninger for bruk
- Ved å ta i bruk vår integrasjonsløsning med PowerOffice Go, forutsetter dette etablert kundeforhold med Intrum.
Kom i gang
Bli kunde for å aktivere integrasjonen
loading...