Intrums integrasjon med Tripletex

Integrasjon med Tripletex; to ansatte som samarbeider

Integrasjonen mellom Tripletex og Intrum gir deg en enkel og effektiv måte å håndtere purring/inkasso på, med fokus på å redusere manuelt arbeid og risiko for feil. Ved å overlate innfordringen til Intrum, kan du sikre bedre likviditet for din bedrift og bruke tiden på viktigere oppgaver.

Accept pictogram

Enkelt å komme i gang

Accept pictogram

Effektiv innfordring som gir raskere betalinger og bedre kontantstrøm

Accept pictogram

Få full oversikt og kontroll

Accept pictogram

Juridisk riktig og profesjonell oppfølging

Integrasjon med Tripletex; to ansatte som samarbeider

Hvordan fungerer integrasjonen?

  • 1

    Fyll ut skjema og motta kundenummer fra Intrum.

  • 2

    Velg Intrum som inkassoleverandør, og merk fakturaene du vil overføre til purring/inkasso.

  • 3

    Sak registreres automatisk hos Intrum for videre oppfølging.

  • 4

    Ved innbetaling overføres beløpene til din konto og saken avsluttes hos Intrum.

“Integrasjonen med Tripletex gjør innfordring enklere for små bedrifter. Automatiseringen reduserer feil og sparer tid.”

Andreas Bakkeli - Salgsleder for SMB-segmentet i Intrum

Løsningen inneholder følgende

  • Når du kobler deg til Intrum, får du tildelt et unikt kundenummer.
  • Forfalte fakturaer overføres automatisk til Intrum for videre håndtering.
  • Betalinger og kreditnotaer blir effektivt administrert gjennom Intrums system.
  • Når saker er løst, blir de raskt avsluttet i systemet.

Dette gjør integrasjonen

  • Sak velges fra fakturaoversikten i Tripletex og overføres automatisk til Intrum.
  • Innbetalinger overføres til din konto, og saken avsluttes hos Intrum ved full innbetaling.
  • Endringer, krediteringer/ korrigeringer gjøres enkelt i Intrum-webportalen.

Forutsetninger for bruk

  • Ved å ta i bruk integrasjonsløsningen med Tripletex, forutsetter dette etablert kundeforhold med Intrum.

Kom i gang

Bli kunde for å aktivere integrasjonen