Intrums integrasjon med Tripletex
Integrasjonen mellom Tripletex og Intrum gir deg en enkel og effektiv måte å håndtere purring/inkasso på, med fokus på å redusere manuelt arbeid og risiko for feil. Ved å overlate innfordringen til Intrum, kan du sikre bedre likviditet for din bedrift og bruke tiden på viktigere oppgaver.
Enkelt å komme i gang
Effektiv innfordring som gir raskere betalinger og bedre kontantstrøm
Få full oversikt og kontroll
Juridisk riktig og profesjonell oppfølging
Hvordan fungerer integrasjonen?
-
1
Fyll ut skjema og motta kundenummer fra Intrum.
-
2
Velg Intrum som inkassoleverandør, og merk fakturaene du vil overføre til purring/inkasso.
-
3
Sak registreres automatisk hos Intrum for videre oppfølging.
-
4
Ved innbetaling overføres beløpene til din konto og saken avsluttes hos Intrum.
“Integrasjonen med Tripletex gjør innfordring enklere for små bedrifter. Automatiseringen reduserer feil og sparer tid.”
Løsningen inneholder følgende
- Når du kobler deg til Intrum, får du tildelt et unikt kundenummer.
- Forfalte fakturaer overføres automatisk til Intrum for videre håndtering.
- Betalinger og kreditnotaer blir effektivt administrert gjennom Intrums system.
- Når saker er løst, blir de raskt avsluttet i systemet.
Dette gjør integrasjonen
- Sak velges fra fakturaoversikten i Tripletex og overføres automatisk til Intrum.
- Innbetalinger overføres til din konto, og saken avsluttes hos Intrum ved full innbetaling.
- Endringer, krediteringer/ korrigeringer gjøres enkelt i Intrum-webportalen.
Forutsetninger for bruk
- Ved å ta i bruk integrasjonsløsningen med Tripletex, forutsetter dette etablert kundeforhold med Intrum.
Kom i gang
Bli kunde for å aktivere integrasjonen
loading...