Spørsmål og svar om navnebyttet til bedrifter

Her kan du finne svar om navnebyttet til Intrum AS

Endrer vi organisasjonsnummer og betalingsdetaljer?

Vi beholder organisasjonsnummeret vårt og betalingsdetaljene blir de samme. 

Endrer vi juridisk navn?

Ja, det blir Intrum AS. 

Når skjer det?

28.10.21 byttet Lindorff navn til Intrum. 

Må eksisterende kontrakter og avtaler oppdateres?

I praksis vil ikke dette føre til noen endringer i samarbeidet med oss. Eventuelle inngåtte avtaler eller kontrakter må ikke oppdateres med nytt navn før ved neste fornyelse eller reforhandling.  

Hva skjer med e-postadressene i denne prosessen?

Vi vil endre e-postadressene våre til @intrum.com, men alle tidligere e-postadresser vil fungere i en overgangsperiode.    

Bruk av Lindorff-logo og navn på din nettside:

Bruker selskapet ditt i dag Lindorff-logo eller Lindorff-navnet i skriftlig kommunikasjon eller på nettsider, oppfordrer vi deg til å endre den i tilknytning til lanseringen 28.10.2021. Logoen må senest oppdateres innen årsskifte, men likevel ikke før 28.10.2021, som er den offisielle lanseringsdatoen. Ved behov kan selskapet få bruke en logo som sier “Intrum, tidligere Lindorff” i en 6-måneders periode. 

Hvordan vil dere bygge kjennskap til Intrum i Norge fremover?

Vi vil styrke kjennskapen til Intrum i Norge med en omfattende reklamekampanje fra oktober.  

Informasjon til din kunde om navnebytte

Vi vil informere bredt ut til kundens kunder, slik at de er godt informert om navnebytte. De vil kunne nå oss gjennom alle kanaler som før!

Les også om hvordan vår merkevareansvarlig skal markedsføre vårt nye navn her.  


Har du ytterligere spørsmål, ta kontakt med oss: